bästa badoo

ÄLSKAR verkligen badoo!
för det försa hittar man snygg killar ;););););););)

och sen...

får man sig ett gott skratt också te.x

AndreasX Hej gumman =) Läget med dig då? Kramis

AndreasX Va jätte söt du är :O...some en äkta ängel på dina bilder, va rädd om dig sötnos *kramas* <3
 
Samanta
haha ok tack

AndreasX
xD va pysslar du me gumman? :P

AndreasX
<33

AndreasX
själv sitter jag i soffan och myser till dina bilder <3 skönt värre =) så sexig du är :P

AndreasX
;)

Samanta
Hahahaa

AndreasX
=D Har du msn ängeln? ^^

AndreasX
Lust å ta en fika på stan? :P haha kramisar xD

AndreasX
Du e så vacker så jag tror jag dör xD pussar ;)

AndreasX
sööööööta samanta:P va jätte räddis om dig stumpan =)

Samanta
asså jag dör! haha


hahaha! han är söt han! en liten knubbis


MEMEMEMEMEMEMEMEMEMEME:
http://badoo.com/snyggsamanta/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0