kan lika gärna skriva lite

sitter just nu ensam, eller aah inte ensam yoanna & yoline (som sover) också hemma hos Amanda!
vi ska se på skräckfim!(jag och Amanda alltså) igen hehe ;)
har redan sett den här filmen och den är SVIIIIIN läskig! hoppas Amanda får mardrömmar

och nu undrar ni ju såklart vart familjen Dahlström har tagit vägen va? jo dom skulle till stockholm
idag och kommer hem imorgon med nattbåten, så det är bara jag och barnen! :)

Skoja såklart! hehe dom drog till affären för Amanda va så jävla sugen på godis.. -.- hon kan inte se film
annars. Amanda kommer döda mig när hon ser det här om jag inte skriver ''Jag med'' eehehhee

ooh vill ni veta en kul sak? dom kanske ska flytta! :D till mitt kvarter.. PORTEN BREVID MIG! :D
om det blir så, så kommer jag aaaldrig flytta hemifrån! :D för även om Amanda flyttar till andra
kvarteret så kan jag, Cattis och Ida dricka te utan henna MOHAHAH! förlåt ääm, du kommer såklart
vara där mycket, och vi kan leeeeka all the time, och aldrig bli av med varandra, vara fast med varandra
och bli tvugna att dras med varandra tjugofyra timmar om dygnet, men det är mysigt PUSS!


fina bästis, aj lav ju

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter Amandas blogg?

2011-08-18 @ 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0