LÄSKIGT!!!!

hej, Amanda ringde nyss och väckte mig.... men det va bra FAKTISKT för en gång skulle tack amanda♥
ska duscha. kom hem klockan fem igår, var med några vid marteboljuset..

Dock såg vi aldrig ljuset, vi snurrade runt i bilen i ca 2-3 timmar för att leta efter stället men vi hittade
det inte, ringde massa folk också, Men tillslut ringde vi Andreas som gav oss vägen från tingstäde ^^

Men iaf det va skiiiitläskigt! seriöst vi stängde av bilden och stod där inne i skogen, (när vi hade kommit till ''ljusetää alltså'') sen börjar det
smattra på taket! och ingen kopplade det först asså att det var ngt som lät! Jag trodde hela tiden
att det va oskar som gjorde ngt med sina fingrar typ vid rutan. Men Charlotte ba: Hallå?? Sen ba kör!

Och stoffe (som körde då) han börjar Gasa som en jävla jude! Haha skit snabbt och vi ba skrek! sen var vi
tvugna att vända vid åkern och köra igenom det stället igen! och Oskar ba: ''Tyst han kommer jag köra av annars''

Så vi satt där LIVRÄDDA men aah, sen när vi åkte där ifrån så pratade vi, och Oskar som jag tror va Skiiiträdd
började dra skämt, ni vet såndär för att ''skratta bort'' ;) ;)

för det sägs ju att Martebo ljuset är en gammal gubbe med en lykta som letar efter sin försvunna son
Så oskar ba '' Det va nog gubben som dansade polka på taket, med jätte små fötter'' HAhaa och höll på
sådär hela tiden! skraj kille <3

haha men det var faktiskt RIKTIGT obehagligt, Men nu ska jag duscha, skriver efter jag fixat mig PUSS


skulle verkligen vilja se ljuset, hade vart coolt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0