lite kärlek till min finaste


Amanda Helena Dahlström, Jag älskar dig så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket, nej jag skoja, Ännu mer faktiskt! Jag är så glad att det är du och jag! du är min one and only bästis! du är bäst!
och jag är så glad att vi inte är som vi var förut, att vi ändrat på oss, så vi kan slippa alla onödig jobbiga bråk! för jag hatar och bråka med dig! jag behöver dig, vid min sida ALLTID! Älskar våra knäppa stunder, speciellt våra underbara skratt som kan komma lite då och då som skämmer ut oss så mycket! but i love it! och våra myskvällar när vi sitter hemma i soffan, kollar på en bra film och bordet är FULLT av godis! haha
Vi kan prata om allt! så kul att höra dina knäppa tankar om saker haha, för du är så knäpp och blåst(ibland) men  jag älskar det, för jag älskar dig! oooch det är bästa är att vi kommer känna varann för alltid! Jaa inte bara för att vi är kompisar, för att jag är gudmmor åt dina underbara söta fina tjejer också! älskar dom! älskar er!

Kommentarer
Postat av: amanda

ÅÅÅH FINASTE DU. ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT! ♥♥♥♥♥

alltid vi! ALLTID, nu då och föralltid bästis!

2011-08-21 @ 21:09:11
URL: http://mammandaa.blogg.se/
Postat av: Mami

Åh, vad fint skrivet! <3

2011-08-21 @ 23:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0