haha min blogg i konkurs redan?

nej det är den inte eller, haha har inte orkat/haft tid. men aa, kommer inte skriva allt som har hänt
för orkar inte skriva en bok.. men imorgon är sista dagen på jobbet! YES!!!!!

dock kommer jag få jobba ENSAM för Maryan har flyttat till eskilstuna nu :(
Tre timmar klarar jag nog, vi hoppas på det

senare på dagen, ska jag vara med Christoffer! :) vi ska bada i hans pool :D:D
saknar min bästis ♥
hihih nu väntar jag på papi som inte varit hemma på HELA dagen, att han ska komma
hem och ge mig mat, har inte ätit ngt idag så jag dör är inte van vid det här HAHAHHA


Pusssssss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ta massa fjortis bilder?

2011-07-31 @ 19:24:33
Postat av: louise

Varför bry dig ?

2011-08-18 @ 22:05:03
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Just nu har jag en massa tävlingar uppe i min blogg med bland annat samarbeten tillsammans med Ziperall, Stockholmsgruppen Cosmetics, Freebra och en massa andra stora företag. Ni får bland annat chansen att vinna ett zumba paket, skönhetsprodukter, smink ifrån bland annat märket MAC, teknik (ipod's bland annat), kläder, smycken osv.



Kika in och pröva din lycka (direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html) men kom ihåg att alltid läsa inläggen nogrannt :)

2011-08-18 @ 22:28:44
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0