imorgon ska jag ha en fet sovmorgon!

imorgon tänkte jag sova till TOLV! haha eller något, nu kommer vissa tänkte
''hmm tolv, det är inte så länge?'' men jo det är det, för mig är de

eftersom vanligtvis vaknar jag tidigt annars också 6-8 kanske och sen går jag upp
äter frukost tar en cigg och kollar lite tv, sen runt 11/12 går jag och lägger mig igen! (hihi)

och nu är jag jobbar går jag upp, 5 eller 07.30 så det blir en ENORM SOVMORGON!

sen imorgon ska jag träffa Amanda och bebborna också! 


[                                                  saknar dom såhär mycket                              ]

sötaste bebisarna! <3                                              sötaste bästisarna! <3


Kommentarer
Postat av: amanda yoanna & yoline

HEJ!

vi saknar dig suuperduper myyycket våran fina bästa underbaraste samanta! ♥♥♥

2011-07-16 @ 19:38:02
URL: http://mammandaa.blogg.se/
Postat av: therese

ser ut som ni e packade på bilden ^^ oh de e ni säkert haha puss sakna er

2011-07-17 @ 01:17:08
URL: http://techi.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0