saker som aldrig kommer försvinna ur mitt huvud

typ som att min moster Gunnel alltid har sagt till mig ändå sen jag varit liten att i hennes nästa liv vill hon bli en örn
och flyga högt över hela världen,
  eller som min syster Elin sa en gång till mamma när jag var 10/11 (?), att om jag började färga håret och ''förstörde'' det och blev fjortis så skulle hon slå/döda mig, om det var okej för mamma asså
  Eller min andra syster Anna som är såå rädd för spindlar så hon skrek/slogs när man tog fram en leksaks spindel när vi va små, (vet inte om hon ännu gör det, men jag tror det)
  och mamma som bråkade med Anna och hängde upp fetaste leksaksspindeln i lampan och klistrade fast spindel klistermärken lite här och var
  Eller min bror Jerry som kallade min baby när vi var små, nu har det utvecklas till anta, han kallar mig aldrig vid mitt riktiga namn, alltid bara ANTA KOM HIT!
  eller min pappa som alltid leker att han är min katts (bebis) röst. te.x när man klappar katten och pappa sitter brevid då säger han ''nej det var inte skönt, jag vill ha klapp under halsen'' eller när man sitter och äter, ''mhm jag tänker flytta hemifrån för jag får inte någon husmanskost''
  eller min bror isak som jag hade ett hemligt språk med när vi var små, alltså det betydde inget utan det var bara ''glawjukläblsit'' typ och så höll vi på, och jaa han ber mig fortfarande prata så med han ibland
  eller min farmor som alltid gav mig saker (prydnadssaker) när jag grät när jag var liten så jag skulle bli tyst!
  eller som att det var min morfar som fick mig att inse att vuxna också kan äta godis, eftersom mamma åt inte eftersom hon bantade och pappa jaa han äter väl inte heller så värst mycket, men morfar därimot haha! han kunde han!
  eller mormor som är den mest givmildaste person jag någonsin mött och kommer att möta! alltid bästa gästfriheten i hennes hus! alltid är det ''är ni hungriga?'' / ''vill ni ha något?'' och vi ber alltid om att få saft (som hon gör själv) och och japp det får vi aaaalways!
  eller min farbror affe som alltid är på ett glatt humör!
  eller min andra farbror leif som tyvärr inte har samma humör, är svin lång och ser oftast lite butter ut och har hög röst, kommer ihåg att vi var skiträdda för honom när vi var små!
eller min morbror jörgen som har prynadssaker på sitt rum hemma hos mommo som jag och mina syskon alltid tog i smyg och lekte med!
  eller min morbror johnny som alltid har varit väldigt väldigt tyst, jag tror aldrig jag har pratat med honom faktiskt,
  Eller min kusin fanny som alltid skulle vara naken när hon var liten, överallt kunde hon slänga av sina kläder om man bad henne ta på dom blev hon rasande!
eller min kusin sabine som var den fösta som jag sätt gjort en hel makeover på sig själv! från en tjej med långt lockigt brunt hår med glasögon utan smink och med ''vardagsklädsel'' till kort svart hår svarta kläder svarta naglar osv..
eller min kusin markus som jag inte heller pratat mycket med men allt man hört är markus är jättebra på data han har MVG blabla grattis kusse grattis!

Haha normala dom är? nej men det är dom jag håller av mest, och kommer alltid älska min knäppa släkt/familj..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0