100 saker, fett tidsfördriv

1. Tre namn jag lyssnar till: snygging, sexy, Älskling
2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är perfekt
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: finns inget sånt på mig
4. Detta är jag rädd för: att ramla i vinter :') 
5. Tre saker jag vill ha varje dag: sommar, knull & pengar
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: röka, dricka, slåss, det funkar inte för mig
7. Detta tycker jag om att göra: äta!
8. Detta vill jag göra just nu: RÖKE!!!!
9. Bästa känslan: nyknullad eller mätt svårt att välja 
10. Värsta känslan: hungrig!
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: rik
12. Är jag kär just nu? kanske det :*
13. Jag vill gifta mig: ohja! 3 gånger är målet!
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: ha lebbsex
15. Min käraste ägodel: mobilen :') 
16. Något jag vill ha i present: dildo (julklappstips)
17. Detta har jag på mig just nu: naken <3 
18. Favoritkläder : mjukisbralls och en skön tröje :*
19. Favoritdjur: gnu
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: klassiskt, schlager och country
21. Favoritlåt just nu: Darin: money 4 nothing :love:
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: älskar alla skolans ämnen
23. Stjärntecken: twin 
24. En bok jag älskar: en kart-atlas
25. En film jag älskar: the girl who only wants to fuck her friends boyfriends!
26. Tv-program jag gillar: den finns i serier också!
27. Favoritdoft: fis
28. Detta äter jag gärna: bajs  
29. Dricker helst: kiss :')
30. Favoritgodis: Älskar allt godis hiihhiihihihi
31. Hit vill jag gärna åka på semester: lilla karlsö
32. Färg på mina ögon: Blå, lika vackert som havet (det var vad den andra tjejen svarat, haha töntkärring)
33. Min längd: ååååh jätte lång tjej <3
34. Jag tror på: me, myself & I
35. Jag spelar: trumpet
36. Person jag beundrar: ingen!
37. Så här bor jag: lägenhet
38. ??: awesome fråga! 
39. Det här tänder mig: sexy boys
40. Det här gör mig avtänd: tjocka killar utan tröja
41. Favoritfärg: pink
42. Favoritcitat: ''jag hatar inte dig för att du är fet, du är fet för att jag hatar dig''
43. En hemlighet jag vet: hemligt jöö:(
44. Bästa present jag fått: leksaker när man var liten, då blev man gladast
45. Senast köpta skiva: Ojnu för tiden lyssnar vi på spotify, eller youtube.. Vill man ha en skiva är det bara att ladda ner låtar sen bränna en! kyss
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina lillfingrar 
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: hahahahha MINA STORTÅR! xD
48. Udda förmåga/egenskap: jo
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en afrikan :)
50. Vad lyssnar du på just nu?:Maskinen – Krossa alla fönster - Original Version
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: sovit, och solat
52. Var är dina föräldrar födda?: gotland
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: ingen aning
54. Vilken är din favoritrestaurang?: donken ;)?
55. När badade du i en pool senast?: sommras
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: johodu!
57. Hur många barn vill du ha?: 7
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband!
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: jo, RÖTT FÖRIHELVETE
60. Vad har du för TV-kanaler?: 1,2,4
61. Har du åkt moped någon gång?: jappsii
62. Har du busringt någon gång?: haha jo!
63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : jag vill!
66. Har du en egen trädgård? aa inne i mitt rum då?
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: hello pitty♥
68. Kan du alla orden i nationalsången?: Ja klart jag kan, jag är ju patriot
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?:vet inte faktiskt
71. Favoritpizza?: capricciosa med bea
72. Chips eller popcorn?: popcorn!
73. Vilken färg på läppstift använder du?: använder inte läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: aa, flera gånger
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice?: apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: pappa, jag åt chicken bits med pommes på gutegrillen
78. Favoritchoklad?: polka
79. När röstade du senast?: jadu
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: ogillar tomater
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: heheheh nej :(
82. Är du bra på matlagning? kock
83. Klarar du att tanka själv?: nej :p
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nej
85. Pepsi eller Coca Cola?: Cola i alla lägen!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: mhm....
87. Vad var det senaste du handlade?: förmodligen godis
88. Har du kräkts offentligt? haha jo!
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: den sanna kärleken är väl till pengar, eller ;)?
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: najjje
91. Har du ringt något betalnummer?: jo?
92. Kan man vara vän med sitt ex?: yes sir!
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Amanda & y:na
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: flintskallig
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: nothing..
96. Vad har du i din väska?: smink, hårborste och massa skit bara
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: ser film
98. Vad är du tacksam för idag?: att jag skolkade och fick sova <3
99. Var hittade du den här listan?: På en annan blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Amanda, charlotte  och mikaela om du har en blogg :* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0