sliiiiten

skulle upp 6 imorse men gick upp tio i sju... och var tvungen att duscha osv.. Men jag hann till skolan iallafall!
men när jag kommer till skolan så visar det att vi bytt schema nu så vi har matte på tisdagar :s

och jag ska inte ha matte, sååå hade inget att göra, Men Vicpick ville inte gå på matten pga att hon bråkat med matteläraren (hehe busunge) så vi dansade! haha filmen under är bara en av 100 filmer..
sen på eftermiddan hade vi prov i mutimedia, men jag kunde inte ett piss så jag struntade i det och kollade
på roliga videos på tuben, härligt dag ;)

Sen har jag handlat stövlar idag också!

Från din sko :)


Sen en bild på mysan såklart när hon är så söt

och sen bjuder jag på en bild så ni kan se hur jävla sliten jag ser ut haha

pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0