tight med tiden?

hellooo, har varit på promenad med charlotte i typ två timmar :* skönt! tryckte i
mig en pizza först så mådde dåligt som as.. DISS TILL BINGANS PIZZOR!

Ajaa, på torsdag fyller fina christoffer 19 år! så på fredag blir det fest! (ovanligt ska döpa om bloggen till
livetärenfest.blogg.se
) ajaa, så imorgon blir det att köpa hårfärg och färga håret, ska färga det mörk/vinröd igen (ni ska se min utväxt jag har nu, den är vit/grå -.-)
så stan im med bästisfestis (amanda) och köpa hårfärg, sen färga på kvällen. på torsdag ska Amanda fixa mina och hennes naglar så att vi kan vara riktigt snygga! :love: Sen på fredag ska vi köpa dricka
ska dricka 3/4 X-cider( kommer inte ihåg haha) och sen 3 st 7.0 cider, hoppas jag blir fuckt up i skallen! SKOJA
så blir det att hitta en fin present till stoffish också :D måste ännu hitta kläder att ha på mig också!
♥sen vill jag verkligen träffa sötaste killen i världen i helgen, så ska verkligen försöka att tvinga med han till buttle haha♥´

Puss från er favoritbloggare!



Kommentarer
Postat av: TheBestStoffe!

Haha ja på fredag kommer de smälla! :D... Haha nej de behöva du int fixe, (Present asså) :P <3

2011-11-23 @ 17:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0