Hahaha jag dör!

Igår va det ''fest'' hos erik, det sög.. det va jag viktoria, charlotte christoffer, erik & hans tjej och två andra grabbar och en annan tjej och eriks pappa? haha men jag vik och lotta drog in till stan.

Sen drog vi till krogen och träffade massa roligt folk! :) Asker beatboxade också
Sen drog jag charlotte robin hem till Tim .. Men jag ville inte va inte kvar där
så charlotte följde mig till max haha nu kommder det roligaste,

Vi hade ett avtal om nånting, och om hon skulle få det så var hon tvungen att ta med en
kudde från tim, och säga ''hej vill du krama min kudde'' till alla som gick förbi oss!
och första gänget
Charlotte: hej vill ni krama min kudde?
En tjej: jo kan jag få den
Charlotte: ehm ja

jag blev skitsur då :( hahhahahahha! sen kom jag hem och det va uuunderbart!
och nu sitter jag här lite sliten och mysig


Kommentarer
Postat av: Anonym

bilder??

2011-10-30 @ 14:05:22
Postat av: Charlotte! :)

HAHAHAHAHA! <3

2011-11-16 @ 00:16:52
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0