hellu!

kom precis hem! mötte mikaela vid bingan sen gick vi hem till hennes pojkvän och satt där en stund och kollade på tv och delade på en 7.0:a ;) hehhe sen drog vi på fest vid södervärn, fast vi drack inge mer, vi försökte dock fixa dricka men det funkade inge bra så vi gick hem :)

och nu kommer bilderna från igår, måste bara säga först att dom kanske inte är så ''jätteskarpa'' HAHA!

Viktoria och gabriella!

Vicky!

Linnea!

jag och min fru

skulle förmodligen ta kort på christoffer här, men amanda kände att
hon ville va med istället

jag och stoff

En puss till min bästis såklart!

Jag och stoffis igen

Amanda! haha <3



Och nu till min favoritdel! min MAT som jag ska äta nu! har varkligen försökt att skynda mig till 1000
bara för att jag ska få börja äta mina köttbullemackor! FAN VA GODA!



jag vet att ni är avis.. SÅ JÄVLA AVUNDSJUKA! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0