igår & idag!

tjenna! igår gjorde jag absolut ingenting.. eller jo för på ''morgonen'' så gick jag och Amanda till
lekplatsen med y & y :D! sen gick jag hem, sov lite.. ^^

Sen åkte jag, pappa & pappas bröder till farmors grav och fixade den med blommor och en krans! :)
Så den blev fiin! Sen åkte jag och pappsen till Gutegrillen ;D

Idag så ringde min syster och väckte mig.. ''SOVER DU NU?!, du är galen osv..'' Man ba nej jag är trött..
Men hon och mamma hade planer ikväll. Men tyvär kan jag inte leka med er flickor för jag har faktiskt också planer!

Först hem till christoffer sen till vänge sen till stan.. och fan ta viktoria om hon inte kommer med! :D
nu blir det frulle sen tigga en cigg av pappa! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0