jävla helg

fyfan vilken helg asså! jag kan säga att jag har PANIK! why? vet inte! seriöst
men det känns som gamla tider. tror det är därför att min helg va som min vardag
såg ut förut, typ.. och åååh ångst har jag! visst jag har haft kul, lite iaf men jag
får panik! jag vill inte leva mitt liv så! fattar inte ens att man pallade förut :S

Iaf klockan 6 ska jag träffa amanda! <3 :)
mysigt! vi ska loda bakom bingan med godis hoppas jag! haha ;)

känner att mina paniktankar kommer försvinna då, eftersom hela helgen har jag umgåtts
med folk jag inte umgås med längre, säger inte att jag hatar/ogillar/inte älskar dom personerna
för ajg tycker om dom vissa älskar jag MEN aa att supa sig full som fan och sen inte va med
någon som är en nära det är där paniken kommer!

kan lägga upp bilder sen ikväll och skriva mer vad som hände! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0