kul liv jag har .. men aa

FAKTA

Smeknamn:
Sam, Samme, anta, Säämi, Bääm osv.. (dom flesta kommer från Amanda)
Födelsedag: 9 juni
Bor: Mästergatan 2, 62139 Visby, Välkommen alla på fika!
Arbete: Pluggar........

FAVORIT…

Färg:
Rosa, såklart
Plats: stranden på sommaren!
Drog: extacy
Fordon: Bil :)
Film: Finns såå många, Men Burlesque är bra! (tror den stavas så)
Djur: Amanda Dahlström, Nej skoja men katt
Affär: Gina Tricot dock har vi inte skitaffären här.. Men nångång kommer den väl
Serie: two & a halv man, simpsons & family gay!
Café: waynes om man nu kallar det café, Chailatte! ♥
Skor: gympa dojjs! <3333333

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Ja, Heeela tiden
Gnälla: Japp, jag är tjej och det ingår i min ''tjänst''..
Skrika: Japp, det händer
Sova: Nej jag sover aldrig?!
Drömma mardrömmar: det händer väl då och då
Drömma sexdrömmar: Var och varannan natt!
Försöka vara annorlunda: nej förutom när jag ska ragga på Amandas mamma..
Klä dig i svart: Johooo, brukar se ut som att jag ska på begravning!
Ha sex: Ooohja ;)
Hata folk: Hahahah JAAA :D
Lita på folk: Japp

NÄR…

Åt du senast:
det va igår, är feting hungrig :')
Läste du en bok senast: Ojjjjj, det va länge sen..
Var du på konsert senast: minns inte..
Köpte du något senast: mitt minne är på topp idag känner jag..
Kysste du någon senast: Fredags..
Svor du senast: 1 sekund sen så jag kunde skriva det och va cool (:
Sjöng du senast: igår
Klagade du senast: förmodligen igår, har inte pratat med ngn idag..
Är det sommar: I helvetet heller! SVIN KALL HÖST

VEM…

Saknar du:
Amanda Yoanna och Yoline<3
Rörde dig sist: Mikaela när vi hade sex igår <3
Kysste dig sist: en neger -.-
Gjorde dig riktigt glad senast: Micke :)
Fick du sms från senast: Min man ♥

HAR DU…

För många vänner:
jo det kryllar av dom, funderar på att sälja några.
Tvångstankar: nej inte längre, eller kanske lite då&då
Någon annan psykisk sjukdom:Förmodligen eftersom jag ligger på psyket nu! :(
Färgat håret: Nej, det skiftar av sig själv..
Brutit några ben: nej, klarat mig ifrån det!
Några piercings: öronen, tungan naveln, hade i läppen och sen min nyaste i f*ttan!
Egen dator: Joo
Gjort bort dig rejält: Hahaha totally!
Bra självförtroende: JA?? dah se på mig!
Kysst någon: Ja
Haft sex: :love: (det blir mitt svar)
Köpt kondomer: nej! haha
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej..
Varit kär: Ja :)
Blivit kär i någon på nätet: Haha hade internet förhållande när jag gick i 4/5/6, GOA TIDER hehehe
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: jo ;)

HUR….

Går du:
hahaha med fötterna utåt, kobent tror jag det heter
Fördriver du tiden: pullar
Mycket pengar har du: ååååh inte mycket!
Tjänar du pengar: pappabanken
Ofta diskar du: lite då och då
Ofta städar du: he he he
Ofta träffar du din familj: står ut med dom varje dag
Mycket äter du: JÄVLIGT mycket!

ÄR DU..

Förstående:
ibland
Öppensinnad: vet nog inte vad det är
Arrogant: Inte den heller hehe
Osäker: aa ibland
Blyg: jo hehe
Smart: jo, nästan lite för mycket..
Sentimental: vet inte vad det är
Pratglad: Ja med folk jag känner! :)


Puss


Kommentarer
Postat av: Mami

RAGGAR du på mig??? ;)



<3

2011-10-24 @ 11:01:00
Postat av: sam

självklart att jag gör :o? <3

2011-10-24 @ 15:46:40
URL: http://ssamanta.blogg.se/
Postat av: Mami

Ja, det är klart.. det är därför du är så mysko.. ;)



Puss <3

2011-10-25 @ 08:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0