upptäckte själv att jag blev inte bättre på att bogga..

hehe, men vad gör väl det? har inget intressant att skriva ändå. ELLER? :D
igår va det ferre, unusual.. skoja!

Men det var riktigt kul faktiskt! kom jätte mycket folk hem till engla, man kunde knappt röra sig!
och sen i slutet kom 10-20 pers till men då var alla tvugna att gå, så då blev det efterfest på
gråbo. Men jag va där inte speciellt länge, hade ju andra planer för natten ;)

och jag har faktiskt en botten&toppen till er idag!
toppen: jag blir knappt bakis längre! helt underbart♥
botten: jag blev spräck igår kan knappt gå ;)

Nu är det dags för sängen, (igen) har bott där idag, förutom en timme då jag träffade
Amandiis :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0