cattis blir du glad nu?

Det här inlägget är åt Cattis (amandas mamma) eftersom hon läser min blogg varje dag, men blir ledsen när jag inte uppdaterar! Men Aa! hej på dig cathrine har du kul på jobbet? :) jag har det svin skoj i skolan! eller?
Jajaa, har ett arbete som jag ska jobba på men vet inte vad jag ska skriva på det, så då skiter jag i det till Viktoria kommer hihihiiii, Jag och vik har fått ett arbete också ett jätte roligt projekt som vi ska jobba med, men det skriver jag mer om när jag kommer hem! för det är pinsamt att sitta här och blogga i klassrummet  PUSS på dig mamms och ni andra läsare!
här åker jag Amanda Yon&Yol bergochDalbana hihihih

Kommentarer
Postat av: Mami

Ja, nu blev jag jätteglad finaste! :) Jag har inte så kul på jobbet heller... men det blev bättre när du äntligen uppdaterade. Och ett helt inlägg, bara för MIG!! <3 Puss o kram, ses ikväll kanske. :)

<3<3<3<3<3<3<3

2011-09-15 @ 11:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0