ibland saknar jag känslan


av att va blond, för när man byter hårfärg (asså inte från brunt-rött eller orange-blondt)
utan blond till rött, då känns det som en annan person. Eller aa inte helt annan person men jag känner
mer att när jag var blond var jag mer galen, ville ta risker och älskade blickarna, (ni vet dom där hey där kommer inte blondin hon är säker helt crazy) nu är det inte alls lika många som kollar, eftersom jag känner mig/ser mer mogen ut! har fått många kommentarer om det, vissa säger också att jag ser mer självsäker ut. Men aa det vet jag faktiskt inte om jag är. för jag kan ju absolut inte bli mer än va jag redan är haha sooo blondie style.. Aj nu ska jag sluta

Men undrar när jag ska bli blond igen, kanske tills jag är 18? jag gillar det, gå på krogen och va blond det måste va en hit! ohlalla! Puss godnatt!

Kommentarer
Postat av: ääämm

duu... du är verkligen inte en annan person. fortarande lika craaaaazy och mongo preeecis som jag gillar det ;o <3

2011-09-10 @ 16:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0