nu!

ska jag berätta om mitt och Viktorias projektarbete!
Vi ska göra en modeshow!
 alltså fixa modeller, välja kläder, fixa stylister, välja skor, rigga upp en catwalk osv!

Våra idér än så länge är att vi ska använda oss av donners scen och sätta upp den i ett klassrum
och så hänger man iför ett skynke så modellerna inte syns där dom går ut och in. Sen ska vi ha en svart duk/matta över den sen äckliget mycket glitter! Sen ska vi gå runt i klassrum och fråga vilka som vill vara med vi behöver 5 killar och 5 tjejer! på en av väggarna ska vi sätta upp et projektor och sen visa stillbildsfilmer! och på andra en vit duk som vi ska sätta upp foton på!

Detta kommer bli så skoj! och så awesome!

Vi ska fråga gutes frisörer om dom kan fixa håruppsättningar eftersom dom är mycket bättre än dom som går på donner! Sedan ska vi ha en rök maskin massa ljus, bra musik!! och några som fotar med blixt! haha jag målar en paint bild till er så ni förstår bättre! :)

hehe superbra i paint! men iaf
1:här går modellerna ut och in
2rökmaskin
3scen
4 vägen modellerna ska gå
5 stillbildsfilmer på modellerna
6duk med kort på dom vi lånar kläder och skor av, och dom som är med och
jobbar på det här (?) eller modellerna igen
7 hehe aa PUBLIK! :)

vet inte riktigt vart vi ska sätta upp ljudet och ljuset men det löser sig PUSS

Kommentarer
Postat av: Mami

Jag vill va PUBLIK!!!!! :-) <3

2011-09-15 @ 22:47:59
Postat av: Amanda yoanna och yoline

Faaan vad nice!! Vi vill oxå va publik :D

2011-09-16 @ 08:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0