till ''s'' eller ''sara'' eller vad du nu heter

Sara om svar:
Haha Linköping, haha nästan lite kul,, bor på gotland och bor i ditt område, har sagt till vaktmästarn så han vet vem du är och vad du gjort


om du nu bor i mitt kvarter, then tell mig, vad heter mitt kvarter :)?
och om det nu är så att du bor på gotland, i mitt kvarter, har sagt till vaktmästaren (tönt btw)
frågar dom mig om jag rökt i tvättstugan säger jag ju såklart ''nej ;)'' 

men iaf, linköping, aa det är dit din ip spåras. men.. att även fast du är på semester
läser du min blogg, much love to you hunny! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag jobbar på ett av gotlands största företag, och inte vet ja vart deras ip adress står.!? Jag sitter på gotland och har inte semester. de där och söka ip adresser verkar inte så påliltigt. jag vet vem du är och du har sätt mig.. grannen

Säger du nej om han frågar, har ju bevis, du har ju skrivit de här :P hhah. säga till din pappa Sten, jo visst kan ja de, men tycker du kan fan växa upp i stället. var lite mer mogen och visa hur gammal du e

2011-09-24 @ 13:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0