Today I don't feel like doing anything

..I just wanna lay in my bed det va min tanke imorse! men nej nej!
Först till Amanda sen TVINGADE hon mig att följa med att möta Gustav och hans kusin
hon tillochmed gjorde saft, plattade mitt hår, och sminkade mig för att jag skulle följa med
haha

sen när jag gick hem så hör jag hur någon bankar på tvättstugefönstret aa, då står Roda där
och shit vi pratade i ca en timme! om allt typ haha! Sen busade vi lite och rökte i tvättstugan ;)
och sen......... sa jag till henne att jag hade tvättiden efter och hon ba jaha! :D :D :D

sen klockan 6 när jag ska ner och tvätta, tror ni inte att den jäveln tvättar ännu då? bara för hon visste att det va jag!   (lovar att hon såg ut såhär när hon la in sin tvätt på MIN tid) gick iaf ner efter 45 min och då var det klart och då slängde jag ut hennes kläder i en korg tvättade mitt och gick upp,

sen när jag ska ner och tumla tror du inte hon tumlar då eller? men då väntade jag inte då slängde jag bara ut hennes jeans för jag blev förbannad, men dom va relativt torra så gnäller hon över det någon gång får hon en smäll!

nu äntligen är jag klar med all tvätt! skön känsla nu ska jag ''lie in my bed'' kanske ska vara lite olaglig och ladda ner en film också? aja vi får se!

Kommentarer
Postat av: s

väldigt moget att röka i tvättstugan... Väx upp

2011-09-18 @ 13:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0