helvete

försov mig, sov inte så bra inatt, MASSA konstiga drömmar! ajaaaa, vaknade av mikaelas sms, tack för att
du väckte mig! ♥ så ska ta bussen 10.35..


Vi har ju inte vanliga lektioner i skolan nu, i 5 veckor ska vi ha nån val grej, och jag, Viktoria & Asker har
teater typ, och det är SÅ löjligt! för vi spelar inte teater nej vi gör massa övningar så det ska blir ''lättare'' att
hitta karaktärer sen när vi ska börja spela. Exempel på övning är att man ska gå helt utan att göra nånting inte knäppa med fingrarna, inte hålla i tröjan, hålla armarna i kors eller nått bara gå rakt upp och ner mot en punkt.
dvs att man kollar på en fläck på väggen typ sen bara fokusera på den och gå dit i ''rask'' takt.. TÖNTIGT

På morgonen har vi uppvärmning också, missar den varje gång, kommer man 1 fucking minut för sent då säger
kärringen att man får sitta utanför och vänta man ba jo sug av mig istället.

nu funderar jag på att göra en AS GOD macka som jag kom på igår! limpa med köttfärssås och ost! MUMMA
Cute
Den här låten asså♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0